بلاگ, آرایشی و زیبایی

بهترین ژل ابرو ایرانی و خارجی + مزایا و معایب

بهترین ژل ابرو

بهترین ژل ابرو ایرانی کدام است؟ همانطور که می‌دانید، ژل ابرو موجب خوش حالت‌تر شدن و پر پشت نشان دادن ابروهایتان می‌شود. اما امروزه برندهای زیادی اقدام به تولید این محصول کرده‌اند که شاید انتخاب از میان آن‌ها، کمی برایتان دشوار باشد.

بهترین ژل ابرو ایرانی

در ادامه به بررسی بهترین ژل ابرو ایرانی خواهیم پرداخت.

کاربرد ژل ابرو

کاربرد ژل ابرو را می‌دانید؟ ژل ابرو، با ترکیباتی که دارد باعث می‌شود برای ساعت‌ها تارهای ابرو به سمت بالا باقی بماند. این موضوع می‌تواند به افزایش زیبایی چهره شما و مرتب نشان دادن آن کمک شایانی کند.

از مشکلاتی که بیشتر بانوان با ژل‌های ابرو دارند، می‌تواند به قدرت لیفتینگ پایین، سفیدک زدن ابرو، ماندگاری پایین ژل ابرو و ریزش ابرو پس از استفاده از آن اشاره کرد. در ادامه به بررسی انواع ژل‌های ابرو ایرانی و خارجی و معرفی بهترین مارک آن، خواهیم پرداخت.

معرفی ژل ابرو خارجی

معرفی ژل ابرو خارجی، به شما کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتر اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بفرمایید. با ما همراه باشید تا به بررسی مزایا و معایب برترین مارک‌های لیفت کننده ابرو خارجی بپردازیم.

ژل ابرو اسنس

ژل ابرو اسنس را احتمالا شنیده‌اید. اسنس، ساخت کشور آلمان است و بافتی ژله‌ای دارد. از مزایا این محصول می‌توان به بدون رنگ و فاقد پارابن بودن آن اشاره کرد. معایب ژل ابرو اسنس هم قدرت حالت دهی و ماندگاری بسیار پایین آن است.

ژل ابرو اسنس

ژل ابرو بنفیت

ژل ابرو بنفیت، دارای بافتی سبک است که ظاهری طبیعی به ابروهایتان می‌دهد. ژل ابرو بنفیت، ساخت کشور آمریکا است و ماندگاری مطلوبی دارد. اما برخی از کاربران، از قیمت بالای این محصول که حدود 1.000.000 تومان است، ناراضی هستند.

ژل ابرو بنفیت

ژل ابرو نیکس

ژل ابرو نیکس، ساخت کشور آمریکا است. این محصول، حالت بسیار طبیعی به ابروها می‌دهد و قدرت لیفتینگ بالایی ندارد. ژل ابرو نیکس، برای عزیزانی که طرفدار ابروهای بسیار طبیعی هستند، مناسب است.

ژل ابرو نیکس

ژل ابرو میکاپ فوراور

ژل ابرو میکاپ فوراور، ساخت کشور امارات است که هم مدل رنگی و هم مدل بی‌رنگ را تولید کرده است. این محصول، قدرت لیفتینگ طبیعی دارد و برای افرادی که به دنبال حالت دهی قوی هستند، مناسب نیست.

ژل ابرو میکاپ فوراور

معرفی بهترین ژل ابرو ایرانی

معرفی بهترین ژل ابرو ایرانی برای افرادی که به دنبال خرید محصول با قیمتی مناسب و با کیفیتی بالا هستند، بسیار کارایی خواهد داشت. برای انتخاب و خرید ژل ابرو، شما باید به چند فاکتور توجه داشته باشید:

  • فاقد پارابن باشد
  • ماندگاری مطلوبی داشته باشد
  • موجب آسیب و ریزش ابروها نشود
  • قدرت لیفتینگ و حالت دهی بالایی داشته باشد
  • برای تمامی ابروها ( ضخیم، نازک، پر پشت، کم پشت و غیره ) مناسب باشد
  • باعث زدن سفیدک روی ابروها نشود

ژل ابرو نوژا

ژل ابرو نوژا، تمامی فاکتورهای ذکر شده را دارا است. این محصول، ترکیباتی کاملا گیاهی مانند ژل آلوئه ورا، شی باتر و غیره دارد و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و نگهدارنده است. همین موضوع باعث عدم آسیب و ریزش به ابروها می‌شود.

ژل لیفت ابرو ایرانی

ژل ابرو نوژا، با ماندگاری 48 ساعته و قدرت حالت دهی بسیار بالایی که دارد توانسته محبوبیت بسیاری میان افراد پیدا کند. از دیگر ویژگی‌های ژل ابرو نوژا، می‌توان به عدم زدن سفیدک روی ابروها اشاره کرد.

محصول جایگزین ژل ابرو چیست؟

محصول جایگزین ژل ابرو که امروزه برخی از افراد برای هزینه کمتر به سراغ آن می‌روند، صابون، چسب مژه، کتیرا و محصولات اینچنینی است. اما آیا این محصولات به ابروهای شما آسیبی نخواهند زد؟

در مقاله صابون ابرو، به بررسی کامل دلایل آسیب به ابرو با استفاده از آن پرداخته‌ایم. در گذشته از کتیرا به عنوان ژل مو استفاده می‌کردند که با گذشت زمان افراد دچار ریزش مو شدید شدند. پس استفاده از محصولاتی که مناسب ابرو نیست، ممکن است برایتان آسیب‌های جبران ناپذیری داشته باشد.

سخن پایانی

با توجه به اطلاعات گفته شده در رابطه با ژل ابرو ایرانی و خارجی، اکنون می‌توانید با توجه به بودجه و نیازتان، لیفت کننده ابرو از برند مورد نظر را خریداری فرمایید. به یاد داشته باشید که لیفت نکردن ابروها، بهتر است از استفاده از محصولاتی که منجر به ریزش و آسیب به ابروها شوند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here