آرایشی و زیبایی, بلاگ

لیفت ابرو ها چیست؟ مزایا و معایب روش های مختلف انجام آن

لیفت ابرو ها

لیفت ابرو ها چیست؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم لیفت ابرو ها موجب بالا بردن و حالت دادن به ابرو می شود و ظاهر آنها را بهبود می بخشد. این روش نه تنها باعث خوش حالت تر شدن ابرو ها میشود، بلکه موجب میگردد چهره شما شاداب و سرزنده به نظر برسد.

لیفت ابرو ها

در این مقاله میخواهیم به بررسی انواع روش‌ های لیفت ابرو، مزایا و معایب آن ها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

انواع روش‌ لیفت ابرو ها

روش لیفت ابرو ها بسیارند که قبل از انجام آنها، بهتر است با مزایا و معایب هر کدام آشنا شوید چرا که ممکن است برخی از این روش ها با هزینه و معایب کمتری انجام شوند. قبل از انجام این کار، دقت داشته باشید که گاهی ممکن است با انتخاب روش نا مناسب موجب آسیب به ابرو های خود شوید.

بهترین روش لیفت ابرو کدام است؟ به طور کلی اگر بخواهید ابرو های خود را لیفت کنید، راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد که موجب خوش حالت شدن ابرو هایتان می شوند. البته باید در نظر داشت که تمامی این روش ها موقت هستند و هیچکدام دائمی نیستند.

لیفت ابرو با صابون

لیفت ابرو با صابون از پر طرفدارترین روش ها می باشد. زیرا به راحتی و با هزینه ای بسیار کم می توانید لیفت ابرو در خانه انجام دهید. صابون ابرو علاوه بر قدرت لیفت کنندگی بالایی که دارد، ماندگاری مطلوبی هم دارد که این موضوع موجب محبوبیت استفاده از آن شده است.

اما باید توجه داشت که صابون ها به دلیل ترکیبات شیمیایی که دارند، باعث آسیب رسیدن و ریزش ابرو هایتان می شوند. چرا که ترکیبات موجود در آن ها، برای استفاده طولانی مدت برای پوست و مو مضر است و موجب خشکی و در نتیجه ریزش ریشه ابرو ها می شوند.

لیفت ابرو با صابون

بهترین جایگزین برای صابون ابرو، استفاده از لیفت کننده ابرو گیاهی است که نه تنها باعث ریزش نمی شوند بلکه موجب تقویت ابرو هایتان هم می شوند. لیفت کننده ابرو گیاهی را به آسانی در منزل در کمترین زمان ممکن می توان استفاده کرد.

لیفت ابرو در خانه

لیفت ابرو در خانه را چگونه می توان انجام داد؟ یکی از روش های لیفت ابرو در منزل که عوارضی هم به دنبال ندارد، استفاده از ژل آلوئه ورا می باشد. آلوئه ورا گیاهی با فواید بسیار زیاد برای پوست و مو است که موجب تقویت ابرو می شود.

برای لیفت ابرو با ژل آلوئه ورا، کافیست گیاه را از وسط برش دهید و ژل داخل آن را با یک براش، به ابرو هایتان بزنید. در نظر داشته باشید که قدرت لیفت کنندگی این روش متوسط می باشد و ماندگاری طولانی مدت هم ندارد.

لیفت ابرو در منزل

لیفت ابرو با ژل ابرو

لیفت ابرو با ژل ابرو روشی مقرون به صرفه، بدون آسیب و ریزش ابروها می باشد. ژل ابرو با کیفیت میوانند همانند لیفت ابرو در سال ها، ابروهایتان را حالت دهد. در انتخاب برند ژل ابرو، توجه داشته باشید که موجب ایجاد سفیدک و حالت چسبندگی بر روی ابروهایتان نشود.

لیفت ابرو در آرایشگاه

لیفت ابرو در آرایشگاه طرفداران خاص خود را دارد. لیفت ابرودر سالن ها حدود 1 ساعت زمان می برد و قیمتی نزدیک به 400.000 تومان دارد. توصیه می شود از لیفت کردن متوالی و بدون وقفه در آرایشگاه ها خودداری کنید چراکه ممکن است به ابروهایتان آسیب بزند.

لیفت ابرو در آرایشگاه

مزایای لیفت ابرو چیست؟

مزایای لیفت ابرو را می توان به طور کلی، زیباتر شدن حالت ابرو ها دانست. لیفت کننده های ابرو باعث می شوند کم پشتی تار های ابرو و کوتاه بودن آن ها به چشم نیاید و در ظاهر ابرو هایی پر پشت داشته باشید.

همچنین لیفت کردن ابرو ها، برای افرادی که از نا مرتب بودن و بهم ریختگی مدل ابرو هایشان رنج می برند، بهترین گزینه است. لیفت کردن ابرو ها سبب مرتب و یکدست شدن ابرو ها می گردد و در نتیجه موجب شاداب و سرزنده به نظر رسیدن چهره شما می شود.

معایب لیفت ابرو چیست؟

معایب لیفت ابرو در آرایشگاه ها در صورتی که مواد استفاده شده بی کیفیت باشد، عوارضی را به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر، تمامی آرایشگر ها دوره های مخصوص لیفت ابرو را نگذرانده اند و یا تجربه کافی را برای انجام لیفت ندارند. پس ممکن است دچار بروز حساسیت وآلرژی پوستی، ریزش ابرو ها، پوسته پوسته شدن پوست اطراف ابرو و… شوید.

عوارض لیفت ابرو با صابون، چسب مژه و دیگر محصولات شیمیایی که افراد برای این کار استفاده می کنند هم کاملا واضح است. زیرا ترکیبات این مواد برای لیفت کردن نمی باشند و ممکن است به ابروهایتان خسارات جبران ناپذیری وارد کنند.

نتیجه گیری

به طور کلی استفاده از ژل لیفت ابرو گیاهی که فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و شیمیایی هستند و هیچگونه آسیب و ضرری برای ابرو ندارند، ایمن ترین و بهترین روش برای خوش حالت کردن ابرو ها می باشد.

2 دیدگاه در “لیفت ابرو ها چیست؟ مزایا و معایب روش های مختلف انجام آن

  1. پروانه گفت:

    ممنون عالی بود

    1. nozha-admin گفت:

      ممنون از نظر خوبت پروانه جان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here